توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

  • 18 اردیبهشت 1400
  • 0 نظر
  • Roger waters

یکی از بخش هایی که به زیباسازی محیط هتل ها کمک می کند؛ لابی هتل می باشد که می توان در همان بدو تأسیس هتل ها یا در هنگام بازسازی آن از معماری جدیدی در سردر هتل ها و لابی آن استفاده کرد تا در بدو ورود حس خوبی به مشتری انتقال یابد. علاوه بر آن وسایل مختلف نیز می توانند شکل زیبایی را در لابی هتل پدید آورند.

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به سردر هتل ها در جهت جذب مشتری

ذهن انسان به صورت ناخودآگاه به گونه ای ساخته و پرداخته شده است که با نگاه اول شروع به تصمیم گیری و قضاوت می کند. برای مثال: با دیدن یک شخص با توجه به پوشش آن برخی از ویژگی های او را در گوشه و کنار ذهن خود پردازش می کند و تا مدت ها با این شناخت اولیه به رفتار خود با آن شخص ادامه می دهد. این نوع رفتار به هنگام ورود به یک مکان نیز در ذهن ما شکل می گیرد. برای مثال: از سر در یک سالن زیبایی تا حدودی درون آن را حدس می زنیم و این مسائل ناخود‌آگاه در انتخاب های ما بسیار موثر هستند. به همین دلیل است که طراحان دکوراسیون به ورودی ها و سالن های انتظار توجه ویژه ای دارند یکی موارد مهم که همواره قابل توجه طراحان و متخصصین دکوراسیون در ساخت هتل بوده است؛ طراحی زیبا و شکیل لابی هتل می باشد. لابی هتل در واقع نشان دهنده اعتبار یک هتل می باشد. چون مشتری پس از ورود به هتل با اولین بخشی که روبرو می شود؛ لابی هتل می باشد و با دیدن لابی به صورت ناخودآگاه هتل مورد نظر و حتی امکانات موجود در آن را می سنجد و این طراحی ناب برای لابی، به منزله بهترین و برترین بازاریاب هتل شما خواهد بود.

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

نکات مورد توجه به هنگام طراحی داخلی لابی هتل

یک طراح و متخصص خبره به خوبی می داند که برای طراحی یک لابی هتل باید از نکات و موارد قابل توجه ای استفاده کند که در این بخش به صورت خلاصه و تیتروار به آن اشاره می کنیم:

■ موقعیت لابی هتل: از آنجا که لابی یک مکان عمومی است و تقریبا تمامی مراجعین از آن بهره می برند؛ لازم است که با توجه به مساحت و ظرفیت هتل اندازه و موقعیت آن مختلف باشد. یعنی هرچه هتل بزرگتر باشد؛ به تبع آن لابی نیز بزرگتر است.

■ محل نشیمن: نشیمن در لابی باید به گونه ای انتخاب شود که مراجعین در تایم انتظار خود از قیل و قال نسبی پذیرش و نگهبانی به دور باشند. البته بهتر است در نزدیکی این محل یک کافه یا رستوران کوچک نیز تعبیه شود تا فضا برای منتظرین دلچسب تر شود.

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

صفحه جدید ما را دنبال کنید

■ دیوارها و کفپوش: تم انتخابی برای دیوارها، ستون ها و کفپوش های لابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است از رنگ های مناسب فضا انتخاب شود. یعنی رنگ کفپوش، دیوار، پرده، مبلمان، فرش و … با یکدیگر تناسب خاصی داشته باشند. منظور از تناسب فقط ست کردن فضا نیست؛ بلکه انتخاب رنگ های متفاوتی است که در کنار یکدیگر چشم نواز هستند.

لیست قیمت 39 مدل محافظ یخچال و تلویزیون باکیفیت در بازار + خرید

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

نورپردازی لابی هتل

■ نورپردازی: اگر شما به عنوان یک طراح داخلی تمام موارد لازم برای زیباسازی یک لابی هتل نظیر کفپوش زیبا و محکم، تناسب رنگ بندی، مبلمان مناسب و… رعایت کنید؛ اما نسبت به نور پردازی بی اهمیت و یا کم اهمیت باشید تقریبا تمام تلاش و سلیقه خود را تحت یک علامت سوال بزرگ قرار داده اید. پس بهتر است به مسئله نورپردازی و نحوه نصب لوستر ها بیش از پیش توجه کنید.

■ توجه به سبک هتل: سبک هتل یکی از موارد حائز اهمیت به شمار می آید. به یاد داشته باشید هتلی که سر دری طلایی رنگ با طراحی های کلاسیک دارد؛ هرگز لابی رنگارنگ و فانتزی نخواهد داشت و یا در هتلی که تمامی طراحی ها اسپرت و یا فانتزی می باشد؛ از طرح بته جقه برای پرده های لابی استفاده نمی شود.

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

طراحی های بکر و زیبا در لابی هتل

از آنجایی که لابی هتل یکی از بخش های بسیار مهم در هتل ها به شمار می آید؛ به جهت زیباسازی محیط دکوراسیون داخلی هتل ها بهتر است به این بخش توجه ویژه ای شود. در طراحی لابی هتل هم به معماری آن باید توجه شود و هم به انتخاب وسایل و چیدمان آن و دنیای رنگ های جذاب و سرشار از آرامش بخشی که شما می توانید هر یک از آن ها را به جهت زیباسازی محیط لابی هتل به کار گیرید. به همین جهت است که امروزه طراحان دکوراسیون به فکر پیاده سازی ایده های بکر و جدیدی در لابی هتل هستند تا ضمن جذب مشتریان داخلی و خارجی مختلف بتوانند لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای آن ها رقم بزنند.

لیست قیمت 40 مدل چرخ دستی خرید شیک + لینک خرید

تصاویر بیشتر

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

خرید 40 مدل پاستل گچی جدید + لیست قیمت های عالی

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

توجه به لابی هتل ها در زیباسازی محیط و جذب مشتری

 

  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه